Sevilla maçı çok soğuttu, Batshuayi sakatlanmasa gol atardı diye düşünüyorum, Maçkolik yorumlarına bakarsanız bizden olupda sevillanin kazanmasını isteyenlere vardı, ilk önce onları yenmemiz lazim