• 23-12-2022, 19:46:31
    #1
    İyi akşamlar arkadaşlar
    R10 net üyeleri hangi sporu yapıyor ?

    Neler tavsiye edersiniz?

    Ben uzun süredir kickboks la uğraşıyorum ve gerçekten de insanı çok rahatlatıyor.



  • 23-12-2022, 19:49:12
    #2
    Rakipsiz
    Kickboks yaptım uzun süre dediğinize katılıyorum her antreman ayrı bi rahatlatıyordu Antreman sonrasında sinir falan kalmıyordu kuş gibi oluyordum 😂
  • 23-12-2022, 19:51:07
    #3
    Lise zamanlarımda boksla ilgilendim. Uzun süredir sıfır antrenman. Arada gölge boksu yapayım diyorum ama kesmiyor doğrusu.
  • 23-12-2022, 19:51:12
    #4
    Bedirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kickboks yaptım uzun süre dediğinize katılıyorum her antreman ayrı bi rahatlatıyordu

    Bu sene resmi maçlara katılacaktım çok iyi hazırlandım
    Son anda oluşan şahsi sorunlar yüzünden katılamadım ama ilerde ilk madalyami aldığımda burda paylaşacağım
  • 23-12-2022, 19:52:08
    #5
    biz bir ara hiphap yapmıştık
    • kpt1n
    kpt1n bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-12-2022, 19:58:56
    #6
    Krav maga
  • 23-12-2022, 19:59:30
    #7
    Arada bir aşağı inip çocuğu okuldan alıp tekrar bırakıyorum sonra tekrar pc başına geçiyorum. Çok sportifim
  • 23-12-2022, 19:59:42
    #8
    ayoft.com
    Vücut geliştirme ve yanında da boks şimdilik Bir profesyonellik yok ikisinde de stres atmak için, sağlıklı bir yaşam için
  • 23-12-2022, 20:06:06
    #9
    Pakicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arada bir aşağı inip çocuğu okuldan alıp tekrar bırakıyorum sonra tekrar pc başına geçiyorum. Çok sportifim
    Hocam vakit olursa kesinlikle dövüş sporlarını bu deneyin derim