Konu
R10 net Boksör leri
23-12-2022, 19:51:12
#4
kpt1n
Bedirhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kickboks yaptım uzun süre dediğinize katılıyorum her antreman ayrı bi rahatlatıyordu
Bu sene resmi maçlara katılacaktım çok iyi hazırlandım
Son anda oluşan şahsi sorunlar yüzünden katılamadım ama ilerde ilk madalyami aldığımda burda paylaşacağım