• 27-11-2022, 21:45:38
    #1
    Karşıda terörist mi var kardeşim bu nasıl bir kin!




    https://twitter.com/Goztepelilercom/...293365250?s=20


    Başka biri de sahaya atlayıp Altay kalecisinin kafasına korner direğiyle vuruyor .



    https://twitter.com/pusholder/status...EkmGIi1xtfoebg
  • 27-11-2022, 21:47:41
    #2
    Allah akıl fikir versin.
  • 27-11-2022, 21:51:51
    #3
    Ama bu TFF nin halt yemesi sen daha önce sahaya atlayıp futbolcuya uçan tekme atanı ayırdı diye futbolcuya ceza verirsen. Güvenlikten sorumlu ev sahibine de 1 maç cezası verirsen . Ondan sonra her ipini koparan sahaya atlar!
    Ne olacak diye evsahibi takım da doğru düzgün güvenlik almaz.
  • 27-11-2022, 21:54:55
    #4
    Çok ağır ceza vereceksin.
    O korner dileğiyle vurana ömür boyu men öldürmeye teşebbüsten hapis vereceksin.

    En az 3 sene içeride yatsın.
  • 27-11-2022, 21:55:50
    #5
    sonraki maçta kılıç kalkan ile girerler artık sahaya. cehalet nedir medeniyetsizlik nedir çok net örneği.
  • 27-11-2022, 21:59:02
    #6
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ağır ceza vereceksin.
    O korner dileğiyle vurana ömür boyu men öldürmeye teşebbüsten hapis vereceksin.

    En az 3 sene içeride yatsın.
    Hocam birde benim anlamadığım şu var. Bu sahalar dokunulmaz alan mı , hakemin ,rakibin ne anası kalıyor ne avradi.

    Dışarda birine aynı sözleri söylesen hem dayak yersin hem de mahkemelik olursun. Aynı cezalar niye stadlarda geçerli olmuyor.
    O kadar gelişmiş teknoloji var , küfür edene açacaksın davayı,bunu da önce kendi takımı yapacak ama nerde... başkanlar karakoldan holiganlarını çıkarmak için özel araçlarla gidiyor.
  • 27-11-2022, 22:00:06
    #7
    Bu fanatiklik değil doğrudan adam öldürmeye teşebbüstür. Fişeğin atılma anı ve sonrasını...


    https://twitter.com/cadde_07/status/...GEcH2PheWA8cDA

  • 27-11-2022, 22:05:18
    #8
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu fanatiklik değil doğrudan adam öldürmeye teşebbüstür. Fişeğin atılma anı ve sonrasını bırakıyorum yorum sizin


    https://twitter.com/cadde_07/status/...GEcH2PheWA8cDA

    Çok kötü görüntü hocam, inşallah sağ salim kurtulur. Bu taraftara fişeği atanla, kalecinin kafasına direkle vuranın zerre farkı yok benim için. Dediğim gibi bunu önce kulüpler bitirmeye çalışacak! Üstüne onlar gidecek.
  • 27-11-2022, 22:31:08
    #9
    Ne kadar guzel bir taraftar grubu.

    Bir milleti bir olayla degil, herseyiyle yargiliyorum.