Ama bu TFF nin halt yemesi sen daha önce sahaya atlayıp futbolcuya uçan tekme atanı ayırdı diye futbolcuya ceza verirsen. Güvenlikten sorumlu ev sahibine de 1 maç cezası verirsen . Ondan sonra her ipini koparan sahaya atlar!
Ne olacak diye evsahibi takım da doğru düzgün güvenlik almaz.