D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu fanatiklik değil doğrudan adam öldürmeye teşebbüstür. Fişeğin atılma anı ve sonrasını bırakıyorum yorum sizin


https://twitter.com/cadde_07/status/...GEcH2PheWA8cDA

Çok kötü görüntü hocam, inşallah sağ salim kurtulur. Bu taraftara fişeği atanla, kalecinin kafasına direkle vuranın zerre farkı yok benim için. Dediğim gibi bunu önce kulüpler bitirmeye çalışacak! Üstüne onlar gidecek.