• 12-11-2022, 21:48:26
    #1
    Bu sezon için çok fazla transfer yapıldı ve yeni kadro yapılanmasına gidildi. Oyuncularımızın birbirlerine alışması biraz zaman alsa da;

    Galatasaray havaya girdi bir kere..

    Fenerbahçe derbisini iple çekiyorum. Hakem hatalarının konuşulmadığı, iyi oynayanın kazanacağı ve seyir düzeyi yüksek bir maç olacağını umuyorum.

    Çok özlemişiz bu Galatasaray’ı…
  • 12-11-2022, 21:50:31
    #2
    Evet bu başlıktan devam edelim
    0-7
  • 12-11-2022, 21:51:10
    #3
    8 0 olmaz mı beee
  • 12-11-2022, 21:52:17
    #4
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 0 olmaz mı beee
    Yok o bir kere olur. Yaşandı bitti
  • 12-11-2022, 21:52:45
    #5
    TFF'ye gitmek işe yarıyor
  • 12-11-2022, 21:53:33
    #6
    Erkenden şampiyonluk havasına girenlere ders olmuştur umarım.
  • 12-11-2022, 21:54:20
    #7
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok o bir kere olur. Yaşandı bitti
    Tek başarınız bu
  • 12-11-2022, 21:54:21
    #8
    Başlığı futbol tahmini ya da espri falan sandım.Son yıllarda maçları izlemiyorum.
    Bu başakşehir gol yemiyordu kolay kolay ne olmuş bunlara böyle :-) şaşırdım.Galatasaraylılar sevinmiştir.Terimsporlular üzgündür bu gece...
  • 12-11-2022, 21:54:53
    #9
    7 attı bea 😃