Başlığı futbol tahmini ya da espri falan sandım.Son yıllarda maçları izlemiyorum.
Bu başakşehir gol yemiyordu kolay kolay ne olmuş bunlara böyle :-) şaşırdım.Galatasaraylılar sevinmiştir.Terimsporlular üzgündür bu gece...