Bu sezon için çok fazla transfer yapıldı ve yeni kadro yapılanmasına gidildi. Oyuncularımızın birbirlerine alışması biraz zaman alsa da;
Galatasaray havaya girdi bir kere..
Fenerbahçe derbisini iple çekiyorum. Hakem hatalarının konuşulmadığı, iyi oynayanın kazanacağı ve seyir düzeyi yüksek bir maç olacağını umuyorum.
Çok özlemişiz bu Galatasarayı