Bu sezon için çok fazla transfer yapıldı ve yeni kadro yapılanmasına gidildi. Oyuncularımızın birbirlerine alışması biraz zaman alsa da;

Galatasaray havaya girdi bir kere..

Fenerbahçe derbisini iple çekiyorum. Hakem hatalarının konuşulmadığı, iyi oynayanın kazanacağı ve seyir düzeyi yüksek bir maç olacağını umuyorum.

Çok özlemişiz bu Galatasaray’ı