• 05-09-2022, 23:04:25
    #1
    Federasyonunu da, tetikçilerini de üst üste koyup 10 kişi net oyunla galip geldik. Herkesin adaleti şaşar Allah'ın adaleti şaşmaz.

    Tebrikler Okan hocam, tebrikler çocuklar.
  • 05-09-2022, 23:06:05
    #2
    kvp
    helpful
    Ayağına sağlık.
  • 05-09-2022, 23:06:38
    #3
    kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayağına sağlık.
    Hocam Boey yanıyor Maşallah. Dubois'i de aldık solda oynatırız artık
  • 05-09-2022, 23:06:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hakeme rağmen yine de kazanmayı başardı. Attığımız iki gol şans eseri gerçekleşti.
    Emin, Abdülkerim'den daha iyi oynadı. Takıma acil forvet ve sol bek lazım.

    Sacha çok iyiydi. Fakat Okan Buruk ile bu takım gitmeyebilir.
  • 05-09-2022, 23:06:51
    #5
    Aynen Okan hocayla devam sakin birakmasin bizi
  • 05-09-2022, 23:07:03
    #6
    Şansa bak ya 87. dakika da gol olmaz diye kapattım 2-1 bitmiş neyse ayaklarına sağlık hepsinin.
  • 05-09-2022, 23:08:22
    #7
    Adamlar oyunu soğutmak için uğraştı uğraştı uğraştı, sonunda da yenildi, bari oyna da yenilirsen yine yenil, Galatasaray oynamasa rezil bir maç izleyecektik, Galatasary oynadı da en azından futbol izledik.
    Hakemi umursamayın, her maç sorunlu zaten..
  • 05-09-2022, 23:09:38
    #8
    Kurumsal Üye
    Okan hoca çok yanlış değişiklikler yapıyor. Elinde mis gibi defans oyuncusu var abdulkerim mi neyse o adamı alıyorsun yahu o adam top kaptırıp gol yediğinde bile gülüyor. Ekstra mertens çıkarmı hoca ya oliveria çıkarmı torrier cıkar al emre akbabayı yanlıs kararlar bu gidişle işi zor.
  • 05-09-2022, 23:10:19
    #9
    Sonuna kadar hakedilmiş bir galibiyet.
    Kaçan bir sürü gol 10 kişi olmamıza rağmen çok daha iyi oynadık.
    Maçın yıldızı boey tartışmasız.