Okan hoca çok yanlış değişiklikler yapıyor. Elinde mis gibi defans oyuncusu var abdulkerim mi neyse o adamı alıyorsun yahu o adam top kaptırıp gol yediğinde bile gülüyor. Ekstra mertens çıkarmı hoca ya oliveria çıkarmı torrier cıkar al emre akbabayı yanlıs kararlar bu gidişle işi zor.