Adamlar oyunu soğutmak için uğraştı uğraştı uğraştı, sonunda da yenildi, bari oyna da yenilirsen yine yenil, Galatasaray oynamasa rezil bir maç izleyecektik, Galatasary oynadı da en azından futbol izledik.
Hakemi umursamayın, her maç sorunlu zaten..