• 23-02-2009, 13:13:23
    #46
    iyi olacak iyi hiç merak etmeyin
  • 23-02-2009, 13:18:48
    #47
    bence başkanda istifa etmeli
    iyi bi başkan lazım
  • 23-02-2009, 13:24:30
    #48
    sabride gitsin.saçını bile eğri kestiren birinden doğru orta açmasını beklemek hata
  • 23-02-2009, 13:29:35
    #49
    Darısı Fenerin Başına

    Ne Kadar Mutlu Oldum Bu İsmi Tuhaf Adamın Kovulmasına

    Lucescu Gelir İnşallah.
  • 23-02-2009, 13:31:38
    #50
    Adios skibbe.
    Lucescu gelmez, Kalli ve Cevat hoca ile devam edilir sezon sonuna kadar.
  • 23-02-2009, 13:37:50
    #51
    Adnan Polat:
    Alıntı
    G.Saray'ın çeşitli birimlerinde 7 yıldır yöneticilik yaptım. Ali Sami Yen'de 5 gollü bir yenilgi yaşamadık.
    Bu söz herşeyi ortaya koyuyor.
  • 23-02-2009, 13:41:07
    #52
    tartışılarak geldi tartışılarak kaldı tartışılarak gitti

    gsnin başkana ihtiyacı var

    adnan polattan iyi başkan yardımcısı direktör vs vs olur
    ama başkan olmaz

    bir gelenek yıkıldı gsde beraberinde yıkıldı

    fairplay lazım
    hakemlerle oynamamak lazım

    liseli başkan lazım ...!
  • 23-02-2009, 14:28:33
    #53
    https://www.r10.net/futbol/324872-sok...elli-oldu.html
    Bülent Korkmaz'la anlaşıldı.
  • 23-02-2009, 14:57:15
    #54
    Üyeliği durduruldu
    gelen gideni aratır derler ama