tartışılarak geldi tartışılarak kaldı tartışılarak gitti
gsnin başkana ihtiyacı var
adnan polattan iyi başkan yardımcısı direktör vs vs olur
ama başkan olmaz
bir gelenek yıkıldı gsde beraberinde yıkıldı
fairplay lazım
hakemlerle oynamamak lazım
liseli başkan lazım ...!