tartışılarak geldi tartışılarak kaldı tartışılarak gitti

gsnin başkana ihtiyacı var

adnan polattan iyi başkan yardımcısı direktör vs vs olur
ama başkan olmaz

bir gelenek yıkıldı gsde beraberinde yıkıldı

fairplay lazım
hakemlerle oynamamak lazım

liseli başkan lazım ...!