• 07-05-2022, 20:51:04
    #10
    ByIcemaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplarınız için teşekkür ederim 1 aydır diyetteyim gofret çikolata vs. kestim. Sabah 2 yumurta 1 dilim esmer ekmek az peynir ve yulaf yiyorum. Öğlen klâsik ev yemeği yiyorum. Ara öğünleri ayarlamam gerekicek galiba.
    0 şeker tüketiceksiniz .
    ekmeğin hiçbir türlüsünüde yemeğin . yulafı nasıl tüketiyorsunuz ? sıcak su ile haşlayarak mı yoksa omlet şeklindemi ?
    klasik ev yemeği adamı duba gibi yapar aman diyim hocam

    uzak durun . ama saydıklarım hedefiniz ve ekonomiz varsa geçerli ben az toplasam yeter diyorsanız sadece karbon hidrat ve protein miktarınıza dikkat edin.
  • 07-05-2022, 20:52:59
    #11
    Atomwp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 şeker tüketiceksiniz .
    ekmeğin hiçbir türlüsünüde yemeğin . yulafı nasıl tüketiyorsunuz ? sıcak su ile haşlayarak mı yoksa omlet şeklindemi ?
    klasik ev yemeği adamı duba gibi yapar aman diyim hocam

    uzak durun . ama saydıklarım hedefiniz ve ekonomiz varsa geçerli ben az toplasam yeter diyorsanız sadece karbon hidrat ve protein miktarınıza dikkat edin.
    Süt ile yiyorum yulafi hocam. Ekonomim fena değil beslenmeyi karşılayabilirim diye düşünüyorum 😀
  • 07-05-2022, 20:59:19
    #12
    ByIcemaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süt ile yiyorum yulafi hocam. Ekonomim fena değil beslenmeyi karşılayabilirim diye düşünüyorum 😀
    İlk yanlışınız İnsan vücüdü sütü sindiremez hocam. hemen sütü kesin .süt hazımsızlık yaratır sütle yedikten bir süre sonra dilinizde kuruluk hissediyormusunuz ?
    alın 3-4 yumurtayı güzelce kaşıkla çırpın yulafıda parçalayın blendarla sonra karıştırın az tuz ekleyin ekleyebiliryosanız tam pişerkende Hinfi füme ekleyin lezzeti hissedin
  • 08-05-2022, 18:28:42
    #13
    İlk 6 ay standart ev yemekleri ile beslenebilir siniz daha sonrasında vücudunuza göre beslenme programı ayarlarsınız.