ByIcemaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ekmeğin hiçbir türlüsünüde yemeğin . yulafı nasıl tüketiyorsunuz ? sıcak su ile haşlayarak mı yoksa omlet şeklindemi ?
klasik ev yemeği adamı duba gibi yapar aman diyim hocam
uzak durun . ama saydıklarım hedefiniz ve ekonomiz varsa geçerli ben az toplasam yeter diyorsanız sadece karbon hidrat ve protein miktarınıza dikkat edin.