• 03-05-2022, 22:48:38
    #1
    İlk yarı resmen sahayı dar ettiler. Liverpool'u bu kadar sıkıştıran takım görmedim. İkinci yarı da böyle devam ederse Villareal finale yükselecek muhtemelen. Maçı izlemeyen varsa izlesin zevkli geçiyor.
  • 03-05-2022, 22:50:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok şaşkınım valla, maçı izledim seyir zevki müthiş. Liverpool''u böylesine ezilirken görmeyi özlemişim
  • 03-05-2022, 22:50:53
    #3
    Unai Emery büyük hoca. Maç sonucundan bağımsız çok net bir şekilde yılın hocası. Villareal küme düşmek üzereyken geldi, üstüne kral kupasını aldı, UEFA'da mucizeler yarattı. Şimdi de devleri tokatlıyor. En hakkı verilmeyen teknik adamların başında geliyor.
  • 03-05-2022, 22:51:02
    #4
    Yarınlar yokmuşçasına topa giriyorlar helal olsun
  • 03-05-2022, 23:26:10
    #5
    Liverpool'un şakası olmaz hocam
  • 03-05-2022, 23:29:03
    #6
    Piizmit41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Liverpool'un şakası olmaz hocam
    Devre arası Ali Koç twit atmıştı villareal iyi oynuyor diye ondan oldu bunlar Ama liverpool'a bu korku epey yeter ilk yarı perişan ettiler takımı