İlk yarı resmen sahayı dar ettiler. Liverpool'u bu kadar sıkıştıran takım görmedim. İkinci yarı da böyle devam ederse Villareal finale yükselecek muhtemelen. Maçı izlemeyen varsa izlesin zevkli geçiyor.