• 12-02-2009, 13:48:57
    #11
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen kahin misin ?
    bu soruyu habertürke sorman gerekiyor sanırım. habertürk ajan mı? nereden biliyor? madem hakemler hatalı benim trabzonum aptal bir taraftarı sahaya girdi diye 3 puanı silindi o zaman neredeydiniz? ben fener forması giyip her maç sahaya dalsam fener 2. lige düşmez mi?

    trktun adlı arkadaşında dediği gibi böyle oyunlar her sene oynanıyor. ben cimbom düşmanı değilim. trabzonluyum ancak sivas gibi bir takımın bu kadar başarılı olmasından sözde değil özde mutluluk duyuyorum. fenerbahçe şampiyonlar liginde çeyrek final oynadı gururlandım. beşiktaş 8 gol yedi üzüldüm.

    ancak fikrim şudur. Adnan Polat sanırım başkan. baktı takım başarısız olacak hakemlere sarmaya başladı.
  • 12-02-2009, 16:23:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adnan Polat sanırım başkan. baktı takım başarısız olacak hakemlere sarmaya başladı.
    Bu cümlene kesinlikle katilmiyorum. Adnan Polat simdiye kadar hic bi sekilde hakemlerle ilgili anti bir durus sergilememistir. Eger sen Lincoln'ün gördügü kartlara olumlu bakiyorsan o zaman senin Galatasaraya karsi bir düsmanligin oldugu kanaatina varirim. Aksini savunuyorsanda bu cümlenin dogruluk payi 0 Ayrıca gecen yilda biz ligi bastan sona kadar iyi götürmemistik. Yapsaydi o zamanda yapardi.