Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen kahin misin ?
bu soruyu habertürke sorman gerekiyor sanırım. habertürk ajan mı? nereden biliyor? madem hakemler hatalı benim trabzonum aptal bir taraftarı sahaya girdi diye 3 puanı silindi o zaman neredeydiniz? ben fener forması giyip her maç sahaya dalsam fener 2. lige düşmez mi?

trktun adlı arkadaşında dediği gibi böyle oyunlar her sene oynanıyor. ben cimbom düşmanı değilim. trabzonluyum ancak sivas gibi bir takımın bu kadar başarılı olmasından sözde değil özde mutluluk duyuyorum. fenerbahçe şampiyonlar liginde çeyrek final oynadı gururlandım. beşiktaş 8 gol yedi üzüldüm.

ancak fikrim şudur. Adnan Polat sanırım başkan. baktı takım başarısız olacak hakemlere sarmaya başladı.