30 Yıllık Galatasaray taraftarıyım (Fatih Terim Son gelişinden sonra Küstüm biraz) böyle dandik sezon hatırlamıyorum. Yani yok ya düşmez diyecem de iyice potaya girdi düşer mi sizce?
Öyle bir ihtimal söz konusu bile değildir. Büyük takımlardan birinin küme düşmesini kaldırabilecek bir ligimiz yok, yayın gelirleri ciddi oranda azalır.
Her şey önceden hazırlanmış sistemde GS küme düşer mi ? Bu seneyi Ts ye vermişler seneye FB verirler ki aradan bir anadolu garibanı çıkıcak işi bozucak zor işler.
Her şey önceden hazırlanmış sistemde GS küme düşer mi ? Bu seneyi Ts ye vermişler seneye FB verirler ki aradan bir anadolu garibanı çıkıcak işi bozucak zor işler.