30 Yıllık Galatasaray taraftarıyım (Fatih Terim Son gelişinden sonra Küstüm biraz) böyle dandik sezon hatırlamıyorum. Yani yok ya düşmez diyecem de iyice potaya girdi düşer mi sizce?