REOREO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şey önceden hazırlanmış sistemde GS küme düşer mi ? Bu seneyi Ts ye vermişler seneye FB verirler ki aradan bir anadolu garibanı çıkıcak işi bozucak zor işler.
Fenerbahçe'ye 8 senedir vermiyorlar nedense ?