• 28-09-2021, 22:35:21
    #1
    Sabahtan beri yeğenim (15) ‘ akşam maç 2-0 biter’ diyip duruyordu. Çocuk resmen bana zengin ol dedi ben sakalı yok diye dinlemedim )
  • 28-09-2021, 22:38:27
    #2
    Beşiktaş'ın golü yendi resmen
  • 28-09-2021, 22:39:21
    #3
    OguzRecep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beşiktaş'ın golü yendi resmen
    uluslararası b*** baronları işin içinde gibime geliyor. Sadece benim değil çoğu kişinin. Bu maç nasıl 2-0 bitti ..??
  • 28-09-2021, 22:40:31
    #4
    createv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabahtan beri yeğenim (15) ‘ akşam maç 2-0 biter’ diyip duruyordu. Çocuk resmen bana zengin ol dedi ben sakalı yok diye dinlemedim )
    bazen insanların içine doğuyor ben bi ara 3500 oranlı kupon tutturdum tabi klasik turk dizilerindeki gibi yatırmadım
  • 28-09-2021, 22:44:31
    #5
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Neredeyse herkes üst üst üst üst, tarihi fark vs. vs. dediği için maç 2-0 bitirildi. Tadic'in boş kaleye vuramaması ve boş kaleye dışarı kafa vuruşu çok barizdi bence. Manchester United maçında da aynısı oldu. Bahis baronlarının oyunuydu bence.
  • 28-09-2021, 23:59:11
    #6
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neredeyse herkes üst üst üst üst, tarihi fark vs. vs. dediği için maç 2-0 bitirildi. Tadic'in boş kaleye vuramaması ve boş kaleye dışarı kafa vuruşu çok barizdi bence. Manchester United maçında da aynısı oldu. Bahis baronlarının oyunuydu bence.
    Değişik işler
  • 29-09-2021, 01:31:46
    #7
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değişik işler
    Real Madrid, şampiyonlar ligini en fazla kazanan takım. Bu köy takımına yenilmeyi bırakın gol bile yemezdi. Tüm fikstürün parasını tek akşamdan çıkarttılar yine.