OguzRecep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaş'ın golü yendi resmen
uluslararası b*** baronları işin içinde gibime geliyor. Sadece benim değil çoğu kişinin. Bu maç nasıl 2-0 bitti ..??