• 29-08-2021, 18:36:31
    #1
    Arkadaşlar sizce sonuc nasıl biter ?

    Ben gollü bir maç bekliyorum. İki takım arasında oynanan son karşılaşmalar bol gollü geçiyor. Yine benzer bir maç bekliyorum. Her iki takımda skor üretecektir.
  • 29-08-2021, 18:38:34
    #2
    2-2 biter diye tahmin ediyorum
  • 29-08-2021, 18:42:55
    #3
    Nellson,boey,cicildau,aanholt,barış,kerem,moruta n var ilk 11 de. Şov yapacağız
  • 29-08-2021, 19:10:52
    #4
    Kadro baya ofansif gençlere güveniyoruz.
  • 29-08-2021, 19:13:25
    #5
    1-2
  • 29-08-2021, 20:09:10
    #6
    diagne çöpü çıkarsa daha etkin oyun sergilenebilir
  • 29-08-2021, 20:47:43
    #7
    CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diagne çöpü çıkarsa daha etkin oyun sergilenebilir
    Çıktı ve forvet hattımız çöktü
  • 29-08-2021, 20:49:40
    #8
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıktı ve forvet hattımız çöktü
    Top forvete gitmiyor ki forvet hattımız çöksün mAtiH mEriM hocamız ilk 11de değilde sonradan alsaydı skor şu an böyle olmayacaktı. Şu an topa hakim bile değiliz.
  • 29-08-2021, 21:16:09
    #9
    TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-2 biter diye tahmin ediyorum
    Bismillah