vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıktı ve forvet hattımız çöktü
Top forvete gitmiyor ki forvet hattımız çöksün mAtiH mEriM hocamız ilk 11de değilde sonradan alsaydı skor şu an böyle olmayacaktı. Şu an topa hakim bile değiliz.