• 18-08-2021, 01:26:31
    #10
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Mekan basan Fatih Terim'e imparator demediğimiz için, Riera'yı döven Melo'yu efsane ilan etmediğimiz için, 20 yaşındaki çocuğa tokat atan Marcao'yu sahiplenmediğimiz için, galatasaraylı değil Fenerbahçe'li olduğumuz için ne kadar şükretsek az. Marcao daha önce ümit milli takımda da birini tokatlamıştı fakat antreman maçı diye üstü örtülmüştü. Dün milyonlarca insanın önünde milli takımımızın da formasını giyen genç futbolcuya kafa ve yumruklar attı. Bunu sineye çekebilecek tek bir camia var zaten, unutulur gider hocam merak etmeyin.
  • 18-08-2021, 01:29:49
    #11
    Galatasaray bu adamı göndermezse büyük bir omurgasızlık yapar.
    Bu olay Fenerbahçe ya da Beşiktaş'ta olsaydı o akşam bileti alınıp memleketine gönderilirdi.
    Ama galatasaray ilkesiz hareket etmeye devam ediyor.
    Melo takım arkadaşını odaya kilitleyip dövdüğünde de aynı omurgasızlık yapılmıştı.

    ŞAMPİYONLUK, GALİBİYET HİÇ BİR ŞEYDİR.
    ÖNEMLİ OLAN İLKELERDİR.
    İLKESİZ ŞAMPİYONLUKLAR, İLKESİZ BAŞARILARIN ZERRE KIYMETİ YOKTUR.

    Galatasaray artık Türk çocuklarına başarı için her yolun mübah olduğunu göstermeyi bırakmalı.
    Tanıdığım tüm Galatasaraylı arkadaşlarım bu adamın aynı gece şutlanması gerektiğini düşünüyor.
    Ama galatasarayı yönetenler omurgasız ve ilkesiz hareket etmeye devam ediyorlar.
    Yazıklar olsun koca kulübün tarihine leke sürenlere...
  • 18-08-2021, 01:29:51
    #12
    Şu saatten sonra isterse namaza başlasın.
  • 18-08-2021, 01:34:40
    #13
    Beşiktaşın Pascal'a yaptığı gibi yapılması gerek.
  • 18-08-2021, 01:35:14
    #14
    Kuşların futbolcuları hiç bu tür olaya karışmamış gibi konuşuyorsunuz ya alemsiniz. Özrünü diledi Kerem'de affeder sorun kalmaz.
  • 18-08-2021, 01:41:39
    #15
    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuşların futbolcuları hiç bu tür olaya karışmamış gibi konuşuyorsunuz ya alemsiniz. Özrünü diledi Kerem'de affeder sorun kalmaz.
    Bu kadat basit yani ?
  • 18-08-2021, 01:44:06
    #16
    Futbol,

    İçinde stres var, heyecan var, hırs var, ne ararsan var. İnsanlar bile maç yapmadan ne kavgalar ediyor. Saha içini tahmin etmek bile zor. Bir Galatasaraylı olarak bence bu özründen sonra çok büyütülmemeli. Başarılı bir oyuncu. Diğer takımların taraftarlarının provokasyon duygu sömürüsü yaparak, bütün camiayı daha hırçın bir hale sokmak istediğini de görüyorum. Olanlara cidden üzüldüm ama insanlar 1 hata yaptı diye bu kadar olmaz. Hepimiz insanız, makina değil. İnsanlar bunu unutmuş sanırım.

    Not: Yaptığı şey hiçbir zaman doğru değil, olamaz da.
  • 18-08-2021, 01:44:47
    #17
    Yarın bakmışsınız terimle kebapçı basmaya gitmiş. Olur böyle şeyler.
  • 18-08-2021, 01:51:26
    #18
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol,

    İçinde stres var, heyecan var, hırs var, ne ararsan var. İnsanlar bile maç yapmadan ne kavgalar ediyor. Saha içini tahmin etmek bile zor. Bir Galatasaraylı olarak bence bu özründen sonra çok büyütülmemeli. Başarılı bir oyuncu. Diğer takımların taraftarlarının provokasyon duygu sömürüsü yaparak, bütün camiayı daha hırçın bir hale sokmak istediğini de görüyorum. Olanlara cidden üzüldüm ama insanlar 1 hata yaptı diye bu kadar olmaz. Hepimiz insanız, makina değil. İnsanlar bunu unutmuş sanırım.
    Sevgili kardeşim; Diğer takım taraftarları ve camiası konuyu saptıracak, büyütecek, ortalığı karıştıracak diye bu olayın üstü kapatılmalı mı ? Adalet bir kenara mı bırakılmalı ?

    Bu tarihi bir olay.Bu olaya uygulanacak ceza v.b işlemler de tarihi olacak.Türk futbolunda belki de örnek olacak bir karar olacak.

    Hiç bir yönüyle basite indirgenmeyecek bir olaydır.Bu olayı basite indirgemek acizliktir.