Galatasaray bu adamı göndermezse büyük bir omurgasızlık yapar.
Bu olay Fenerbahçe ya da Beşiktaş'ta olsaydı o akşam bileti alınıp memleketine gönderilirdi.
Ama galatasaray ilkesiz hareket etmeye devam ediyor.
Melo takım arkadaşını odaya kilitleyip dövdüğünde de aynı omurgasızlık yapılmıştı.

ŞAMPİYONLUK, GALİBİYET HİÇ BİR ŞEYDİR.
ÖNEMLİ OLAN İLKELERDİR.
İLKESİZ ŞAMPİYONLUKLAR, İLKESİZ BAŞARILARIN ZERRE KIYMETİ YOKTUR.

Galatasaray artık Türk çocuklarına başarı için her yolun mübah olduğunu göstermeyi bırakmalı.
Tanıdığım tüm Galatasaraylı arkadaşlarım bu adamın aynı gece şutlanması gerektiğini düşünüyor.
Ama galatasarayı yönetenler omurgasız ve ilkesiz hareket etmeye devam ediyorlar.
Yazıklar olsun koca kulübün tarihine leke sürenlere...