• 14-08-2021, 01:52:35
    #1
    Konu yorumlara kapalıdır.
  • 14-08-2021, 02:15:07
    #2
    Gs fiyat yükseltir şimdi Bjk çöpe talip olsa adamlar milyon euro verip alacak
  • 14-08-2021, 05:00:18
    #3
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gs fiyat yükseltir şimdi Bjk çöpe talip olsa adamlar milyon euro verip alacak
    O riske gireceklerini artık sanmıyorum çünkü hangi transfere girseler elleri boş döndü
  • 14-08-2021, 11:37:34
    #4
    De jong'u alabilseydik daha iyidi.
  • 14-08-2021, 11:57:13
    #5
    fena oyuncu değil bizim için bir abubakar olabilir mi bilemem
  • 14-08-2021, 12:31:04
    #6
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fena oyuncu değil bizim için bir abubakar olabilir mi bilemem
    Bizim ileri uca Guiza'yı koysak 20 tane atar hocam, sıkıntı yok ☺️
  • 14-08-2021, 12:39:14
    #7
    Kalbur üstü bir forvet, takıma uyum sorunu yaşamazsa ligin içinden geçer.
  • 14-08-2021, 12:41:08
    #8
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O riske gireceklerini artık sanmıyorum çünkü hangi transfere girseler elleri boş döndü
    Almak istemiyorlar zaten maksat fiyatı yükseltip zarar vermek, herkesi kendileri gibi bildikleri için. Rosier iyi kapak yaptı ama.