Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O riske gireceklerini artık sanmıyorum çünkü hangi transfere girseler elleri boş döndü
Almak istemiyorlar zaten maksat fiyatı yükseltip zarar vermek, herkesi kendileri gibi bildikleri için. Rosier iyi kapak yaptı ama.