• 08-07-2021, 10:31:45
    #1
    Mustafa Cengiz başkanlık döneminde takımın sportif başarılarını göremedi. Bunun başarısızlığın en büyük suçlusu F. Terim'dir.
    İki maçta bir hakemlere konuşup ceza aldı ve takımı neredeyse sezonun yarısında yalnız bıraktı. Yanlış oyuncu tercihleri, takımda gelecek vaadeden ve her oyuna girdiğinde takımı ateşleyen Kerem Aktürkoğlu'nu ısrarla oynatmaması ( sezon sonundaki birkaç maçta oynattı ) gibi gibi problemler yüzünden takımı şampiyonluktan eden birinin maaşını nasıl da 2'ye katlarsın!

    Arda Turan'la nasıl 8 Milyon TL değerinde sözleşme yaparsın!!!

    Galatasaray mafyacılık oynayan bir cibilliyetsizlerin eline düşmüştür. Sonumuz hayrola.

    ( Mustafa Cengiz 2 sene boyunca israf yapmadı, takımı financal fair eşiğinden kurtardı, kulübün kasası biraz para gördü. Neden? Siz yiyin diye!
    Nerede yeni Melo'lar, Sneijder'ler, Drogba'lar? Paraları bu tarz transferlere harcasanız kimsenin sesi çıkmaz. Ama siz bu kulübü dingonun ahırı olarak kullanıyorsunuz.

    Elimizden bir şey geliyor mu? Maalesef hayır.

    Son sözüm;
    Kocaman bir yazıklar olsun!


    Kaynak : MYNET
  • 08-07-2021, 10:33:40
    #2
    Fatih terim lobisi sayesinde baskan oldu.Oda bunun karsiligini bu sekilde odedi
  • 08-07-2021, 10:34:16
    #3
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatih terim lobisi sayesinde baskan oldu.Oda bunun karsiligini bu sekilde odedi
    Aynı fikirdeyim.
  • 08-07-2021, 10:34:22
    #4
    Fatih Terim'in başarıları evet var ama son dönemde olmadı, olmuyor. Değişim şart
  • 08-07-2021, 10:35:19
    #5
    Tek bir kelime ile ifade et desen çöp
  • 08-07-2021, 10:36:43
    #6
    3 milyon Euro olmuş sanırım maaşı..
    arda turan da evlendi çocuk mocuk oldu işsiz kaldı diye zaten Galatasaray’a geri almışlardı. Şimdi garantiledi çocuğun masraflarını..

    Futbolda lobiler olmadan hiç bişey yapamazsın.
    Borç eşinde olan kulüplere kredi açan bankalar da bunun sorumlusu..

    hayvan gibi borçları var
  • 08-07-2021, 10:37:12
    #7
    Senelerdir para kazanıyor bu takımdan. Divan kurulu üyesi başkan adayı olma ihtimali var. Hala para peşinde ayıp gerçekten. Bir sene de para alma kazandıklarına say
  • 08-07-2021, 10:38:06
    #8
    kesinlikle katılmıyorum.
    Fatih Terim den önce kaç hoca değiştirdik ve neler oldu kısa bir araştırma ile bulabilirsiniz.
    Muslera aylarca oynamadı.
    Forvetler tam tempo tuttu ya sakatlandı ya kırmızı kart yedi.
    Hakemler resmen doğradı.
    Fatih Terim ve Muslera nın kredisi Galatasaray da sınırsızdır
  • 08-07-2021, 10:38:28
    #9
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 milyon Euro olmuş sanırım maaşı..
    arda turan da evlendi çocuk mocuk oldu işsiz kaldı diye zaten Galatasaray’a geri almışlardı. Şimdi garantiledi çocuğun masraflarını..

    Futbolda lobiler olmadan hiç bişey yapamazsın.
    Borç eşinde olan kulüplere kredi açan bankalar da bunun sorumlusu..

    hayvan gibi borçları var
    Harika bir özet.

    TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senelerdir para kazanıyor bu takımdan. Divan kurulu üyesi başkan adayı olma ihtimali var. Hala para peşinde ayıp gerçekten. Bir sene de para alma kazandıklarına say
    Hayır, para alma değil, al. Maaşını alsın emek verecek neticede. Ama 3 Milyon TL nedir yahu!