3 milyon Euro olmuş sanırım maaşı..
arda turan da evlendi çocuk mocuk oldu işsiz kaldı diye zaten Galatasaraya geri almışlardı. Şimdi garantiledi çocuğun masraflarını..
Futbolda lobiler olmadan hiç bişey yapamazsın.
Borç eşinde olan kulüplere kredi açan bankalar da bunun sorumlusu..
hayvan gibi borçları var
Harika bir özet.
Senelerdir para kazanıyor bu takımdan. Divan kurulu üyesi başkan adayı olma ihtimali var. Hala para peşinde ayıp gerçekten. Bir sene de para alma kazandıklarına say
Hayır, para alma değil, al. Maaşını alsın emek verecek neticede. Ama 3 Milyon TL nedir yahu!