İddaa Bataklığına saplandım
31
●1.021
- 18-04-2021, 15:39:34Kaybettiginin pesine düşersen kendinide kaybedersin. Giden gitmiştir. Birdaha oynamamaya tövbe et, önüne bak. Feraha kavuşursun inşallah..
Beterin beteri vardir. Bu halinede şükret. Aç degilsin açıkta degilsin. Borçlarin var ise hiç tasalanma, gençsin zamanla calisip ödersin insallah.
Kumarin sermayesi olmaz. O yüzden bir daha bulasma. Kumarın çeşidi olmaz. Kumar kumardir..
Allah seni islah etsin. Birdaha oynamazsin inşallah. - 18-04-2021, 15:39:53Hocam yeteneğiniz neyse o işi yapın, yoksa da aile veya akrabaların birinin yanında işe başlayın.Kaan1623 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 15:39:55inşallah çok istiyorum asında benim oynama sebebim düzenli bir gelirim yok bundan birkaç ay öncesine kadar düzenli gmail satışım vardı amaartık piyasa bitti denilecek seviyede ve tekrardan bu bataklığa girdimkaptan_75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 15:41:30hocam 500 tl öğrenciyim birde yoksa çok sıkıntı olmazdıglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 15:41:58Hocam hiç öyle düşünme, emin ol şu forumda iki iş yapıp alın teri ile kazansan o kazandığın para daha lezzetli gelecektir nedeni ise gerçekten ama gerçekten iş yaparak para kazanmandır. İddaa da neyin ne olacağını bilmiyorsun top yuvarlak girer girmez boşver hocam inşallah şu mübarek ramazan ayı vesile olur en azından şu ay içerisinde oynamazsan emin ol başarırsınKaan1623 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 15:43:13hocamöyle yapıyordum zaten ama piyasa bitti son birkaç aydırkaptan_75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 15:44:39İddaa da kurtuluş yok ki hocam hırsla kaybettiğimi kazanacağım diyerek daha çok kaybedersinKaan1623 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 15:45:34Bazı şeyleri anlayamıyorum gerçekten, Üniversite mezunuyum, Yaşım 35 ve uzun süredir İşsizim. Bakmakla yükümlü olduğum bir Ailem de var.. Şu anda da günübirlik işler ( Kamyon indirme, nakliye, Bulaşıkcılık ) ve editörlük gibi ek işlerle geçimimi sağlamaya çalışıyorum ve günlüğüm 50 TL. Forumdaki konuların yarısı kripto para başlığı ve benim 1 ayda kazanamadığım parayı 1-2 saat içinde kazandığını belirten mesajlarla karşılaşıyorum. Olmaz demiyorum, olabilir ama bu kadar kolay gelen bir paranın sürekli akış içinde olabileceğini nasıl düşünüyorsunuz. Kolay gelen, kolay gider bu kadar basit. İddia da zaten hiç anlam veremiyorum hani tamam kripto da analiz manaliz falan filan bişiler varda, İddia denilen şey de Kaderinizi bir topa nasıl bağlayabiliyorsunuz ki.. Ya ben çağın çok gerisinde kalıp fosilleştim ya da harbiden hayatta para kazanmak çok kolaylaştı...
Neyse; Sana da tavsiyem kardeşim; Haramdan uzak dur, İnan bana 20 TL alın teri ile kazandığın helal para haram yoldan gelen binlerce liradan daha kıymetlidir. Kaybettiklerini değil sahip olduklarını düşün ( Hayatın, sağlığın, Ailen, Yürüyebilmen, görebilmen, düşünebilmen...) Allah tez zamanda bu beladan kurtulmayı nasip etsin...