kaptan_75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir an önce bırakmalısın bence mübarek ramazan ayı da inşallah vesile olur ve bir daha oynamamak üzere bırakırsın.
inşallah çok istiyorum asında benim oynama sebebim düzenli bir gelirim yok bundan birkaç ay öncesine kadar düzenli gmail satışım vardı amaartık piyasa bitti denilecek seviyede ve tekrardan bu bataklığa girdim