• 07-12-2008, 19:43:39
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ilk yarı bitiyor hala gol yok
  • 07-12-2008, 19:46:50
    #20
    Neyse arkadaşlar yettim

    Bu mesajı maç topiği yerine koyup yeni bi başlangıç yapalım
    Bence 2-0 yada 1-0 alıcaz.
    1 olursa Arda yada Lincoln ikilisinden biri.
    2 olursa Arda,Lincoln,Baros,Barış 4 lüsünden ikisi atar diyorum

    Aslanlara başarılar..
  • 07-12-2008, 20:18:17
    #21
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse arkadaşlar yettim

    Bu mesajı maç topiği yerine koyup yeni bi başlangıç yapalım
    Bence 2-0 yada 1-0 alıcaz.
    1 olursa Arda yada Lincoln ikilisinden biri.
    2 olursa Arda,Lincoln,Baros,Barış 4 lüsünden ikisi atar diyorum

    Aslanlara başarılar..
    2 oldu 2-0
    Adam mesajı yazdı 0-0'dan 2-0 oldu 2. yarı ya
  • 07-12-2008, 20:19:39
    #22
    Herşey kontrolüm altında merak etmeyin
    Tebrikleri bekliyorum
  • 07-12-2008, 20:21:33
    #23
    3 oldu 3 barooooosssss
  • 07-12-2008, 20:22:02
    #24
    Üyeliği durduruldu
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey kontrolüm altında merak etmeyin
    Tebrikleri bekliyorum
    ilk tebrik benden ozaman
  • 07-12-2008, 20:22:03
    #25
    10 dk da 3 gol helal be
  • 07-12-2008, 20:22:16
    #26
    Allah'ım her mesajımdan sonra gol atıyoruz
    Lincolnden 3 asist bu arada..
    Harikasın.
  • 07-12-2008, 20:22:39
    #27
    Mesut'u Gs modu yapalım r10'un