• 07-12-2008, 12:34:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    4-1 yeneriz diyorum
  • 07-12-2008, 13:33:37
    #11
    berabere biter bence
  • 07-12-2008, 13:35:44
    #12
    Sahanın suni çim olması oyuncularımızı çok zorlar bence tek sorun o saha sorun olmazsa rahat olmasada yeneriz gibime geliyor.
  • 07-12-2008, 15:16:44
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1:2 aliriz maci
  • 07-12-2008, 18:38:10
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    maçı izlemek isteyen varsa p.m. atabilirim.
  • 07-12-2008, 19:21:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    TurK35Li adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1:2 aliriz maci
    inş ama 1-0 olsun bizim olsun
  • 07-12-2008, 19:22:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Maçın linkini pm atabilecek birisi varmı?
  • 07-12-2008, 19:29:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maçın linkini pm atabilecek birisi varmı?
    hocam radyodan dinlemek isterseniz buyrun
    Ankaragücü Galatasaray Canlı Yayın - SporStüdyo.com
  • 07-12-2008, 19:35:11
    #18
    Topları direkten döndü, defans yine vasat.