• 02-12-2008, 01:58:07
    #1
    Şaka gibi gerçekten

    Hürriyet Video Galeri : Böyle kırmızı görülmedi
  • 02-12-2008, 04:56:59
    #2
    Fenerbahçe - Beşiktaş maçındaki hakem bile böyle birşey yapmazdı yav
  • 02-12-2008, 08:11:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Saçmalamış hakem resmen Panatinaykoslu oyuncular bile itiraz ediyor hakeme niye attın adamı diye Şimdi bizim Türk hakemleri bunu gördü ya onlarda başlar aynısını yapmaya.
  • 02-12-2008, 08:17:41
    #4
    was
    Üyeliği durduruldu
    Bence adam çok sert ya da sakatlayıcı bir vuruş yapsa kart verebilir de bu sadece taraftarı durdurmak için yapılmış hafif bir hareket. Karta gerek yoktu ...
  • 02-12-2008, 10:28:41
    #5
    böyle kırmızı olmaz neden?
    tam tersi olsa o seyirciye kırmızı verebilecekmi?
  • 02-12-2008, 11:10:09
    #6
    manyak adam sanane ne vuruyorsun seyirciye
  • 02-12-2008, 12:01:58
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk değilki geçen sende aynı şey olmuştu.Centilmenlik dışı hareket.İllaki adamın kafası gözü orası burasımı kırılması gerekli.Sağa kenarında dikilen görevliler boşu boşnamı duruyor orda Caydırıcı olması acısından doğru karar.Örneğin Nouma'nın zamanında seyirciye karşı yaptığı hareketi bilmeyen yoktur.Orda kart veriyosa burdada vermek zorunda.Çünkü kart foulden vs verilen kart değil Centilmenlik dışı hareketten verilen karttır
  • 02-12-2008, 15:19:38
    #8
    polislere yardım etmekte suç
  • 02-12-2008, 16:23:24
    #9
    nasıl hakem bu (: