İlk değilki geçen sende aynı şey olmuştu.Centilmenlik dışı hareket.İllaki adamın kafası gözü orası burasımı kırılması gerekli.Sağa kenarında dikilen görevliler boşu boşnamı duruyor orda

Caydırıcı olması acısından doğru karar.Örneğin Nouma'nın zamanında seyirciye karşı yaptığı hareketi bilmeyen yoktur.Orda kart veriyosa burdada vermek zorunda.Çünkü kart foulden vs verilen kart değil Centilmenlik dışı hareketten verilen karttır