• 05-02-2021, 00:34:41
    #10
    ayoft.com
    Futbol kazaları felaket gibi çok kötü. Umarım en az hasarla atlatır.
  • 05-02-2021, 00:41:54
    #11
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faul bile verilmemiş. Çok kötü çarpışmışlar ama ambulans da bilinci yerindeymiş.
    faul yok çünkü, faul olsa olsa burada sadece kaleciye olur.
  • 05-02-2021, 00:52:51
    #12