Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faul bile verilmemiş. Çok kötü çarpışmışlar ama ambulans da bilinci yerindeymiş.
faul yok çünkü, faul olsa olsa burada sadece kaleciye olur.