Konu
Umarım Yaşıyordur!
05-02-2021, 00:41:54
#11
Misafir
Abdlsmt! adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Faul bile verilmemiş. Çok kötü çarpışmışlar ama ambulans da bilinci yerindeymiş.
faul yok çünkü, faul olsa olsa burada sadece kaleciye olur.