EuK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Müthiş Derbinin resimleri...
30
●1.870
- 10-11-2008, 16:10:57MisafirBahsetmedende bazı şeyleri anlatabiliyorsak ne mutlu bize. Demekki hakem faktörü bu kadar farkedebiliyormuş. Sonuç itibariyle Fenerbahçe yendiği için tebrik ediyorum.JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

















