vay be valla ne yalan söyleyim hakem'den bahsedeceğini düşünüyodum ama olgunluk göstermişsin.helal olsun sana.
Bahsetmedende bazı şeyleri anlatabiliyorsak ne mutlu bize. Demekki hakem faktörü bu kadar farkedebiliyormuş. Sonuç itibariyle Fenerbahçe yendiği için tebrik ediyorum.