• 10-11-2008, 10:55:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oğlum olsun aynı öyle giydirmezsem G 4 L 4 T 4 S 4 R 4 Y lı olayım
    yazma özürlümüsün ?
  • 10-11-2008, 11:01:12
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yoo G4yet düzg4n y4zmıs ki. :}
  • 10-11-2008, 15:48:01
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cep telefonuyla ancak bunlar çıktı, biraz daha fotoğraf ve 3-5 video var müsait olursam eklerim.



  • 10-11-2008, 16:03:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bizim cepte para yokki maça gidelim
  • 10-11-2008, 16:10:57
    #14
    Misafir
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay be valla ne yalan söyleyim hakem'den bahsedeceğini düşünüyodum ama olgunluk göstermişsin.helal olsun sana.
    Bahsetmedende bazı şeyleri anlatabiliyorsak ne mutlu bize. Demekki hakem faktörü bu kadar farkedebiliyormuş. Sonuç itibariyle Fenerbahçe yendiği için tebrik ediyorum.
  • 10-11-2008, 17:16:23
    #15





  • 10-11-2008, 17:25:39
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    H5PY0 son foton süper çıkmış
  • 10-11-2008, 21:20:12
    #17
    bir kaç resimde ben koyim













  • 10-11-2008, 21:34:50
    #18
    ecndn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazma özürlümüsün ?
    sataşma özürlümüsün ?