Rezil oluncak bişi değil geçende yazdım zıplayıp o da yetmeyip kaleciye üstünlük için el koyup topa yön vermekle bunu bir kefeye koyanlar futbol bilgisini gözden geçirsinler.Verilmese verilmezdi ayrı mevzu ama servet topu alıp elle atmadı ki zaten gol olacak pozisyon da top servetin eline çaptı diye mi gol iptal olacak.Yakın mesafeden arda vuruyor biraz kötü vuruyor tabi top servetle barosun oraya yönleniyor.Servet topa yakın ve eline çarparak kaleye gidiyor yanlız şunu hesaplayın o top nereye çarparsa çarpsın o pozisyon kaçmıcaktı baros ve servet tek hamlede gol yapacaktı.Lincolnün eliyle servetin elini bir tutmayın kısacası