rezillik diyorum başka bişey demiyorum
Golü izlemedin sanırım adamın eline top çarptı.Topa eliyle hamle yapmadı..Futbolda Topun Ele her çarpmasında serbest vurus veya penaltı veriliyormu?..Tam tersi Servetin Eline değilde Trabzonlu futbolcunun eline çarpsaydı Penaltı diyebilirmiydiniz?..
Bana göre nizami gol..