• 11-10-2008, 12:17:31
    #10
    Rıdvan böyle bir teklif götürülürse parasına bile bakmadan kabul eder diye düşünüyorum.
  • 11-10-2008, 12:20:57
    #11
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rıdvan böyle bir teklif götürülürse parasına bile bakmadan kabul eder diye düşünüyorum.
    Bencede adam başlı başına Fener aşığı.
  • 11-10-2008, 14:51:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 adayada benden eyvallah çünkü ciddi anlamda adamlık olarakda bakarsan 3'üde hem 10 numara insan hemde 10 numara topçulardı.(bülentin topçuluğu 8)
    Rıdvan Dilmen başımızda olsun ben her türlü sonuca razıyım.
    Bende..hani derler ya yüreğiyle oynuyor diye Rıdvan dilmen'de fenerbahçe'yi yüreğiyle yöneticek birisidir bence..
  • 11-10-2008, 14:55:31
    #13
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Teknik menajerlik falan bunlar söz konusu olamaz.

    Sizinki şu an ki başbakanın bir dahaki seçimde oy alamayıp sonra büyükşehir başkanlığına oynaması gibi bir şeye benzedi.

    Daha önce Fenerbahçe takımında Teknik Direktörlük yapmış birine siz menajerliği teklif bile edemezsiniz adam tek olmak ister ve bence tek olmakta Rıdvan'ın hakkıdır.

    Aykut Kocaman şu an Ankaraspor'un tek sorumlusu neden Rıdvan'ın gölgesinde kalarak Fenerbahçe'ye gelsin olanaksız şeyleri düşünüyorsunuz bence.
    Aykut Kocaman'ın Rıdvan Dilmen'in gölgesinde kalacağına inanmıyorum. Sonuç olarak Aykut Kocaman'da futbol alanında uzun yıllar hizmet vermiş ve kendini kanıtlamış birisidir. Teknik menajerlik olmasa bile bu ikilinin -farklı görevlerde- bir arada olmasının Fenerbahçe için + puan olacağını düşünüyorum.