3 adayada benden eyvallah çünkü ciddi anlamda adamlık olarakda bakarsan 3'üde hem 10 numara insan hemde 10 numara topçulardı.(bülentin topçuluğu 8)
Rıdvan Dilmen başımızda olsun ben her türlü sonuca razıyım.
Bende..hani derler ya yüreğiyle oynuyor diye Rıdvan dilmen'de fenerbahçe'yi yüreğiyle yöneticek birisidir bence..