Sinan Engin de gitti!
Beşiktaş'ta Sinan Engin dönemi de sona eriyor. Sinan Engin Ertuğrul Sağlam'ın istifasından sonra, kendi istifasını yönetime sunmuş ancak kabul edilmemişti. Sinan Engin de sağlık sorunları sebebiyle görevinden ayrılıyor. Bu aşamadan sonra Beşiktaş'ta menajerlik sistemi de kalkacak.
Kulüp Başkanı Yıldırım Demirören'le görüşme yaptığını doğrulayan Sergen Yalçın, siyah-beyazlı kulüple prensipte anlaştığını ve Beşiktaş'ta seve seve görev yapacağını açıkladı. Sergen son bir kez de Mustafa Denizli ile biraraya gelecek.
Sinan Engin de gitti! - Mynet Haber
Sinan Engin de gitti!
10
●670
- 09-10-2008, 16:11:45Üyeliği durduruldudarısı Fenerbahçe'min başına..
Umarım bu sezon Anadolu klüplerinden biri şampiyon olur

Hayırlısı sırada demirören hanzosu var