• 09-10-2008, 14:45:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sinan Engin de gitti!
    Beşiktaş'ta Sinan Engin dönemi de sona eriyor. Sinan Engin Ertuğrul Sağlam'ın istifasından sonra, kendi istifasını yönetime sunmuş ancak kabul edilmemişti. Sinan Engin de sağlık sorunları sebebiyle görevinden ayrılıyor. Bu aşamadan sonra Beşiktaş'ta menajerlik sistemi de kalkacak.
    Kulüp Başkanı Yıldırım Demirören'le görüşme yaptığını doğrulayan Sergen Yalçın, siyah-beyazlı kulüple prensipte anlaştığını ve Beşiktaş'ta seve seve görev yapacağını açıkladı. Sergen son bir kez de Mustafa Denizli ile biraraya gelecek.
    Sinan Engin de gitti! - Mynet Haber
  • 09-10-2008, 15:09:21
    #2
    Misafir
    sonunda oh be.

    elde var bir
  • 09-10-2008, 15:54:55
    #3
    Söylenenlere göre Denizli istememiş ki en doğrusunu yapmış..

    Ve menejerlik sistemi kalkıyormuş..

    Demirören in de son dönemidir bu
  • 09-10-2008, 16:11:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    darısı Fenerbahçe'min başına..

    Umarım bu sezon Anadolu klüplerinden biri şampiyon olur
  • 09-10-2008, 19:55:47
    #5
    Beşiktaş için iyi bir gelişme oldugunu düşünüyorum.
  • 09-10-2008, 19:58:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Belasını buldu Hayırlısı sırada demirören hanzosu var
  • 10-10-2008, 00:10:53
    #7
    Geri Gelmesi Hata idi
  • 10-10-2008, 00:56:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    demistim ta basta,inanmamistiniz

    neyse iyi oldu
  • 10-10-2008, 10:39:07
    #9
    Bu adamdan nasıl menejer olur anlamıyorum ya, bazen sinan engin'in futbol bilgisinden şüphe ediyorum. Konuşuyor ediyor ama beşiktaş gibi büyük bir klüpte menejer olmayı HAK ETMİYOR. Yerinde bir karar olmuş