Bu adamdan nasıl menejer olur anlamıyorum ya, bazen sinan engin'in futbol bilgisinden şüphe ediyorum. Konuşuyor ediyor ama beşiktaş gibi büyük bir klüpte menejer olmayı HAK ETMİYOR. Yerinde bir karar olmuş