Kézman Fenerbahçeden Gitmeli Mi? Gitmemeli Mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kézman Fenerbahçeden Gitmeli Mi? Gitmemeli Mi?
15
●
776
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Kézman Fenerbahçeden Gitmeli Mi? Gitmemeli Mi?
1
2
Anket
Kézman Fenerbahçeden Gitmeli Mi? Gitmemeli Mi?
Toplam Katılımcı Sayısı:
26
Kézman Fenerbahçeden Gitmeli Mi? Gitmemeli Mi?
Evet Gitsin!
%61,54 (
16
Oy)
Hayır Gitmesin!
%38,46 (
10
Oy)
09-08-2008, 02:43:11
#10
SS9
Gitmesin
09-08-2008, 10:13:21
#11
Omer
Defolsun gitsin
09-08-2008, 11:56:41
#12
Vendetta
gitmesin çok kaybımız olur
09-08-2008, 17:54:35
#13
BuRacK
Üyeliği durduruldu
1 Oy Anketin Kaderini Değiştirecek
Durum 7,7 (%50 ye %50)
09-08-2008, 18:00:26
#14
seo17
Evet Gitsin!
09-08-2008, 18:36:51
#15
tr01
Üyeliği durduruldu
bir an önce gitsin mümkünse
10-08-2008, 19:55:51
#16
By_Wade
Gitsin bence Güiza yı boşuna transfer etmediler ne de olsa.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler