Anket Kézman Fenerbahçeden Gitmeli Mi? Gitmemeli Mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 26
Kézman Fenerbahçeden Gitmeli Mi? Gitmemeli Mi?
Evet Gitsin!
%61,54 (16 Oy)
Hayır Gitmesin!
%38,46 (10 Oy)
  • 09-08-2008, 02:43:11
    #10
    Gitmesin
  • 09-08-2008, 10:13:21
    #11
    Defolsun gitsin
  • 09-08-2008, 11:56:41
    #12
    gitmesin çok kaybımız olur
  • 09-08-2008, 17:54:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    1 Oy Anketin Kaderini Değiştirecek Durum 7,7 (%50 ye %50)
  • 09-08-2008, 18:00:26
    #14
    Evet Gitsin!
  • 09-08-2008, 18:36:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bir an önce gitsin mümkünse
  • 10-08-2008, 19:55:51
    #16
    Gitsin bence Güiza yı boşuna transfer etmediler ne de olsa.